NK Ajans Reklamcılık Kurucusu Necmettin Kar PR Çalışmaları Hakkında Açıklamalarda Bulundu

NK Ajans Reklamcılık

Özellikle sosyal medya kullanımını artması ile PR çalışmaları gittikçe dijital ortama taşınmaya başladığını ifade eden Ajans PR ve NK Ajans Reklamcılık kurucusu Necmettin Kar  “Firmaların da SEO çalışmalarına ayırdıkları kaynaklarla reklam bütçelerine ayırdıkları harcamaları yarı yarıya azaltmaktadır.” Diyerek bu konudaki eğilimlerin nedenini açıkladı.

Şirketler reklam bütçelerinin hatırı sayılır bir kısmını SEO alanında harcamak üzere tahsis etmektedir. Bu sayede hem daha etkili reklam çalışmaları hem de kampanyalar yapılmaktadır. Ticari işletmelerde üretimden sonra en fazla harcama miktarı PR çalışmalarında yapılmaktadır. Ajans PR kurucusu Necmettin Kar da bu konu hakkında 2020 yılı özelinde açıklamalarda bulundu. “Ülke gündeminin yoğun olduğu 2020 yılının sonuna doğru yaklaşırken dijital PR çalışmalarının diğer PR çalışmalarından çok daha öne geçtiğinin görülmekte olduğu herkes tarafından bilinmektedir. Özellikle PR işi için pandemi süreci SEO çalışmalarının öne çıktığı ve dijital PR alanının yıldızının parladığı bir dönem olmuştur.” dedi.

NK Ajans Reklamcılık Kurucusu Necmettin Kar PR Çalışmaları Hakkında Açıklamalarda Bulundu

“Sadece Reklam Çalışması, Şirketlerin Algı Ve İletişim Çalışmalarında Yeterli Değildir.”

Her geçen gün artan rekabet ortamında ürününü ve ya verdiği hizmeti öne çıkarmak isteyen firmalar etkili reklam kampanyaları düzenlemek zorunda olduklarını vurgulayan Ajans PR kurucusu Necmettin Kar “Sadece reklam çalışması, şirketlerin algı ve iletişim çalışmalarında yeterli değildir. PR çalışmalarında olumlu kimlik oluşturma, itibar yönetimi gibi alanlarda da profesyonellerle çalışmak artı değerler kazandırır. Ayrıca rekabetin son derece profesyonel bir hale geldiği günümüzde SEO, Backlink hizmetleri ile de firmaların kazançlarını artırmada onlara destek veren PR ajansı kreatif yaklaşımlar ve influencer yöntemleri ile markaların kamuoyuna yönelik pozitif bir algı oluşturmasında önemli çalışmalar yapmaktadır.” Diyerek firmaların PR çalışmalarında ajans olarak neler yaptıklarını açıkladı.

“Etkili Reklam Kampanyası Çok Fazla Yaratıcılık Gerektirir.”

Belli bir müşteri kitlesine ulaşmayı isteyen her firma kendi ürün ve hizmetine özgü reklam kampanyası yapmalıdır. Ajans PR kurucusu Necmettin Kar bu konudaki çalışma prensiplerini “Kreatif bir reklam ajansı olarak hayalperestiz. Hayalperestler olarak tutkulu insanlarız. Tutkulu insanlar olarak işimizi seviyoruz. İşini seven insanlar olarak hayat doluyuz. Hayat dolu insanlar olarak, enerji ile dolup taşıyoruz. Bu enerji ile birlikte yaratıcılık konusunda sınır tanımıyoruz. Müşterilerimizle reklam kampanyalarında birlikte çalışıyoruz. Yıldızlara ulaşma hedefimize doğru emin adımlarla ilerliyoruz.” Şeklinde ifade etti.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir