Instagram işletme hesabı nasıl ve neden oluşturmalı?

Instagram işletme hesabı nasıl ve neden oluşturmalı?

Instagram işletme hesabı rakipleriniz karşısında sizi onlarca tık ileriye taşıyabiliyor. Bir işletme profiline sahip olmak daha mı iyi? Bu, şu anki takipçilerimin bir kısmını uzaklaştıracak mı? Bir işletme hesabı açıp fikrimi değiştirirsem ne olur? Pazarlama dünyasında bu tartışmayı sık sık duyuyoruz, bu yüzden bu kullanışlı küçük kılavuzu bir araya getirdik. Bu blogda, işletme hesaplarının faydalarını, Instagram’da yapılan son değişiklikleri ve kişisel bir Instagram hesabından bir işletme profiline nasıl geçileceğine dair adım adım bir kılavuzu ele alacağız.

Instagram Gönderilerini Instagram İşletme Profiliyle Planlayın

Bu sizi heyecanlandırmıyorsa, ne olacağından emin değiliz! Instagram nihayet zamana kavuştu ve artık kullanıcıların içeriklerini önceden planlamalarına izin veriyor. Ancak, bir sorun var. Bunu yapmak için Instagram işletme hesabınızın olması gerekir. Facebook’un aksine, Instagram gönderilerini doğrudan Instagram uygulamasından planlayamazsınız, bu nedenle Later gibi bir zamanlayıcı kullanmanız gerekir.yerine. Artı tarafı, hesabınızı 4 basit tıklama ile kolayca bir işletme profiline geçirebilmeniz ve bunu yapmak için bir işletme olmanıza bile gerek kalmamasıdır. Bu, tutarlı içerik sunmaya ve katılımı artırmaya çalışan herkes için işleri çok daha kolaylaştırır. API’lerinde yapılan son değişiklikler, içeriğinizi tekrar göndermenizi hatırlatan bir bildirim almanıza gerek olmadığı anlamına gelir.

Tüm Instagram Özelliklerini Kullanarak Genel Katılımınızı Artırın

Doğrudan iletişime geçebilmeniz için bir ‘ara’ düğmesi veya ‘e-posta’ düğmesi eklemek harikadır. Anında etkileşim, işletmelerin daha fazla potansiyel müşteri elde etmesine yardımcı olabilir (elbette işletmeye bağlı olarak). Bu aynı zamanda, iş ahlakı veya yeni bir blogun pasajı gibi daha yararlı bilgiler ekleyebileceğiniz bazı karakterlerin biyografinizde yedek kalmasını sağlar. Telefon numaranızı ve e-posta adresinizi eklemek için bu değerli karakterleri kullanmaktan çok daha iyidir.

Instagram İşletme Profilleri, Instagram İstatistikler ile Performansı İzleyebilir

Instagram, sosyal ağ sitelerinde (hiçbir ücret ödemeden) en iyi yerleşik analiz platformlarından birini sunmalıdır. Tek yapmanız gereken bir işletme hesabına sahip olmak ve 100 takipçi kazanmak! Instagram’da yeniyseniz, bu kulağa çok fazla benzeyebilir, ancak özgün olduğunuz ve içeriğiniz tutarlı olduğu sürece kısa sürede 100’den fazla takip oluşturmalısınız. Platform, kişisel hesabınızın olmadığı konusunda size iç görüler sağlar. Örneğin, hedef kitlenizin yaşı, cinsiyeti ve coğrafi konumu ile içeriğinizin performansı. Belirli bir gönderiden aldığınız erişimi, katılımı, takipleri ve hatta aramaları veya e-postaları açıkça görebilirsiniz.

Instagram İşletme Profilleri Instagram Hikayelerinde Bağlantı Paylaşabilir

Büyük bir takipçi kitlesi olan deneyimli bir ‘Instagrammer’ iseniz, ancak henüz bir işletme hesabı oluşturmadıysanız, o zaman kaçırıyorsunuz demektir! Instagram artık 10k + takip eden tüm işletme profillerinin hikayelerine bağlantılar eklemesine izin veriyor. Bu, potansiyel müşterileri doğrudan hikayenizden web sitenize gönderebileceğiniz anlamına gelir. Kabul edelim, tüm işletmeler, blog yazarları ve etkileyiciler bir yere trafik çekmek ister.

Instagram Gönderilerini Instagram İşletme Profiliyle Planlayın

Tüm bu kavram sizin için yeniyse, hatırlamanız gereken bir şey, hedef kitlenizin sağduyularının olmadığını varsaymaktır (yaptıklarından eminiz, çünkü başka neden sizin ürün / hizmetleriniz için ödeme yapsınlar, değil mi?). Bununla kastettiğimiz, izleyicilerinize, onlardan ne yapmalarını istediğinizi ve neden bağlantınızı takip etmeleri gerektiğini açıklamanız gerektiğidir. Aksi takdirde bu süreç boşa gidebilir.

Instagram İşletme Profilleri Tanıtılan Gönderiler ve Instagram Reklamlarıyla Erişimlerini Artırabilir

Instagram, Facebook sahibi Mark Zuckerburg tarafından ele geçirildiğinden beri, Instagram akışımızda çok daha fazla reklam görmeye başladık. Bu, birçok işletme için iki ucu keskin bir kılıçtır. Reklamların kullanılabilir olmasını istiyoruz ve Instagram gibi sosyal ağlarda ücretli reklamcılık söz konusu olduğunda daha fazla seçenek istiyoruz. Değişen algoritmalar nedeniyle, bu, platformu yeni başlayan işletmeler, daha küçük blog yazarları ve etkileyiciler veya pazarlama bütçesi çok olmayan herhangi bir şirket için kullanımını çok daha zor hale getirebilir.

Instagram’da bir işletme profiline nasıl geçilir

Bir işletme hesabına geçmenin ne kadar kolay olduğuna şaşıracaksınız. Doğrulama süreci yoktur ve bu 4 basit adımda hızlıca geçiş yapabilirsiniz:

  • Öncelikle profilinize gitmeniz ve sağ üst köşedeki üç yatay çizgiye dokunmanız gerekecek.
  • Ardından gezinme menüsünün altındaki Ayarlar’a tıklayın (dişli çarklı olan).
  • Ayarlarınızı açtıktan sonra, “hesap” ı tıklayın.
  • “İşletme Profiline Geç” e dokunun ve bitirdiniz!

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir